Centrála cestovního ruchu Královéhradeckého kraje podpořila propagaci SLOW DESTINATION

Turistická oblast Orlické hory a Podorlicko se profiluje od roku 2019 jako první česká SLOW DESTINATION. Na to nezapomíná ani Královéhradecký kraj a především jeho krajská centrála cestovního ruchu. Ta finančně podpořila marketing destinační společnosti Orlické hory a Podorlicko právě v duchu pomalého cestování, zastavení se, odpočinku a načerpání energie.

Destinační společnost na počátku léta připravila prezentaci turistické oblasti do magazínu LEO EXPRESS, který byl k dispozici ve vlacích tři měsíce, a to od července do září. S ohledem na snahu o prodloužení turistické sezóny navazovala destinační společnost Orlické hory a Podorlicko online kampaní na sociálních sítích – FACEBOOK a INSTAGRAM. Kampaň byla spuštěna 14. září a ukončena 15. listopadu. Na FB bylo ve spolupráci s externí marketingovou firmou front creative s.r.o. nasazeno celkem 6 příspěvků s trefnou textací a společným hashtagem #ZASTAVTE SE a na IG bylo nasazeno 1 video s patnácti vteřinovou stopáží, které opět prezentovalo pohodu Orlických hor. Kampaň cílila na českého turistu, jenž často cestuje a má rád přírodu. Kampaň byla velice úspěšná, o čemž hovoří dosah 1 526 045 se 4 173 409 zobrazeními.

     

Tato aktivita byla finančně podpořena Centrálou cestovního ruchu Královéhradeckého kraje, z.s.