Destinační marketing na sociálních sítích 21.10. a 4.11. 2021

Agentura CzechTourism uspořádala online školení na téma destinačního marketingu na sociálních sítích. Jednalo se o dvoudenní akci se 14 denním odstupem pod vedením Jiřího Dužára – kreativce s mnohaletými zkušenostmi na seniorních marketingových pozicích. 21. 10. 2021 proběhl úvod do problematiky a 4.11.2021 se pak lektor zaměřil na její složitější aspekty.

Začalo se základy, a to fungováním sociálních sítí. Nejvíce se po celou dobu webinářů hovořilo o  dvojici Facebook a Instagram, ale krátké odbočky proběhly také k sítím Twitter, LinkedIn a Youtube. Následoval blok týkající se toho, jak uživatele sociálních sítí zaujmout. Umět naslouchat byla další část prvního dne školení, mluvilo se především o strategiích, cílových skupinách, nastavení cílů i interakcích s komunitou. Nechybělo ani několik ukázek dobré praxe z povedených profilů.

Druhý den školení se zabýval nejprve tím, jak vymýšlet obsah a poté i formou, tedy jak často příspěvky plánovat a co vše je potřeba, aby byl příspěvek úspěšně vytvořen. Důraz se kladl především na kreativitu, inspiraci i edukaci. Zajímavou roli v rámci sociálních sítí pak může hrát také kooperace s influencery. Nakonec byla na programu problematika, jak měřit úspěch a vyhodnocovat svoji práci na sociálních sítích.

Sociální sítě jsou v současné době nosným prvkem marketingu nejen v cestovním ruchu, a proto jsme uvítali další zajímavé informace z tohoto oboru, které můžeme dále využít v rozvoji naší komunikace.