Jak na branding v cestovním ruchu 2.12.2021

Posledním vzdělávacím kurzem letošního roku, který připravila Agentura CzechTourism, byl opět v online prostoru 2.12.2021 webinář s Pavlem Pichlerem z Travelbakers na téma brandingu v cestovním ruchu.

Nejprve se účastníci dozvěděli, co je to značka, branding, „lovebrand“ a proč bychom se tomuto tématu měli v cestovním ruchu věnovat. Důležité pak bylo vysvětlit, jak branding vlastně funguje. Poté se navazovalo strategií značky i procesem její tvorby. Při budování značek se pak často využívají archetypy, proto pan Pichler vysvětlil jak a jestli vůbec fungují. Své místo zde měly také cílové skupiny a persony v tomto oboru, stejně jako potřeba odlišení se. Nechyběly ani informace o výzkumu, dalších online i offline zdrojích k navazujícímu studiu a také příklad dobré praxe z Brna.

Na webináři jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací o brandingu, a to především jak jej definovat, ztvárnit, komunikovat, distribuovat i změřit, které budeme moci nadále využít kupříkladu i při chystaném refreshi webu.