Nová stránka zaměřená na ženy

Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko přichází s novou kampaní zaměřenou na ženy. Ta by měla být spuštěna v červnu letošního roku a podpořena z Regionálního operačního programu NUTS II. SV.

"Celá kampaň bude postavena na nově vzniklé produktové stránce, která z jedné strany bude navazovat na současnou marketingovou kampaň Czechtourism, Česko - země příběhů, z druhé strany by měla soustředit nabídku, která osloví především ženské publikum, ale především by se měla stát zajímavým obchodním artiklem pro poskytovatele služeb cestovního ruchu v Orlických horách a Podorlicku.

Momentálně vybíráme doménu a tvář celé kampaně. Na spolupráci nad designem stránky jsme se v minulém týdnu domluvili s agenturou Front events s.r.o., která dlouhodobě komunikuje Skicentrum v Deštném v Orlických horách. Myslíme si, že nám mohou nabídnout přesně to co hledáme. Umí u příjemce kampaně vzbudit emoce, učí ho si pamatovat značku a produkt a to vše nenásilnou a příjemnou formou.

Téma žen je rozdělené na několik dalších podtémat - krása, gastronomie, dítě, sport, životní příběh a odpočinek. Na stránce bude možné rezervovat ubytování, zakoupit balíčky či zážitky, hledat akce v okolí či plánovat výlety.

Na konci března byly uzavřeny smlouvy o spolupráci se zámky Kostelec nad Orlicí a Potštejn a s Koučink Akademií v Libchavách. Všechny nové partnery vítáme a těšíme se na spolupráci. Dalšími adepty na partnerství jsou např. Penzion Pod Rozhlednou Vrbice, Muzeum řemesel LetohradVamberecká krajka s.r.o. a či Muzeum turistiky, zimních sportů a řemesel v Deštném.

Tito poskytovatelé služeb se zapojí se do připravované kampaně a věříme, že nebudou jediní.