Závěrečné informace k zimní kampani

Ke konci února byla ukončena mediální kampaň zaměřená na propagaci produktu zimní dovolené v Orlických horách. Jako hlavní slogan celé kampaně byl používán "Orlické hory - když je mi zima", který byl společně s webovým portálem jednotícím prvkem celé kampaně.

Struktura kampaně:

  • Workshop pro poskytovatele službe - říjen 2014
  • Vydání zimních turistických novin
  • Spuštění www.kdyzjemizima.cz - prosinec 2014
  • Prokliková kampaň (www.atlasceska.cz, www.tipnavylet.cz, www.vyletnik.cz) - prosinec 2014/leden 2014
  • Tištěná kampaň v denících Metro - prosinec 2014
  • Fam trip pro cestovní kanceláře a média - leden 2014
  • Kampaň v brněnských tramvajích - leden 2014
  • Kampaň v pražském metru - leden 2014
  • Prokliková kampaň na turistika.cz - únor 2014
  • Kampaň na TV Óčko Express - únor 2014
  • Kampaň na rádiích Expess, Černá hora a Kiss Hády - únor 2014
  • Kampaň v hradeckém a pradubickém kině Cinestra - únor 2014

Celková hodnota kampaně: cca 700 tis. Kč

Během dvou a půl měsíce navštívilo webovou stránku www.kdyzjemizima.cz přes 23 tis. návštěvníků primárně z oblastí Praha a okolí, Brno a okolí, Ostrava, Bratislava, Olomouc, Plzeň, Zlín, Hradec Králové, Strakonice a České Budějovice. Největší návštěvnosti se těšily stránky s přehledem lyžařských středisek, kalendář akcí a tipy pro volný čas. Důležitým výstupem kampaně bude také zpětná vazba od médií, kterou zveřejníme koncem března.