Marketingová kampaň a podpora destinace OHP - co nás čeká v letní sezoně?

Vzhledem k úspěšnému započetí "Marketingové kampaně" je v současné době realizována spousta aktivit, které jsou přínosem a podporou pro rozvoj propagace naší destinace Orlické hory a Podorlicko. Níže se můžete dozvědět, na jakých aktivitách budeme pracovat v průběhu letošního léta (do konce července 2012).

Projekt: Marketingová kampaň a podpora destinace Orlické hory a Podorlicko – 1. Část (realizace projektu)

1) Podpora destinačního řízení, podpora značky OHP a marketing produktů

Organizační strategie

  • definování současného obsahu činností, analýza efektivity rozdělení práce, vytvoření funkční organizační struktury

Komunikační strategie

  • vytvoření návrhu komunikačního mixu značky OHP a hlavních produktů
  • analýza náplně činností subjektů uvnitř i vně destinace + návrh odstranění duplicit
  • vytvoření strategie a platformy komunikace a spolupráce se subjekty uvnitř i vně destinace

Aktualizace a plné zveřejnění obecné turistické on-line mapy Výroba reklamních předmětů

  • návrh a výroba reklamních předmětů zaměřených na prezentaci značky OHP a hlavních témat

Pořízení profesionálních fotografií

  • sjednocení fotobank + doplnění o cca 30 fotografií

Společné propagační materiály OHP

  • návrh + výroba nosiče na propagační materiály

Propagační materiály pro jednotlivá témata

  • návrh + výroba Letní zážitková mapa

Transparenty, rollbannery …

  • Návrh + výroba transparentů pro venkovní použití (velké + malé)


2) Vytvoření informačního portálu OHP a jeho nadstaveb
Vytvoření systémového datového skladu

  • vytvoření datového skladu + úvodní naplnění daty + napojení na datové sklady vyšších celků

Vytvoření jednotného turistického portálu destinace Optimalizace webu pro vyhledávače Vytvoření jazykových mutací

  • angličtina, němčina, polština

Vytvoření webové stránky pro mobilní telefony Vytvoření prezentace OHP v systému sociálních sítí

  • analýza sociálních sítí
  • vytvoření prezentace OHP

Flash hry na webových stránkách OHP

  • analýza oblíbenosti flash her
  • tvorba flash hry pro dospělé a děti

Informace o financování.