Členové a novináři
Závěrečné informace k zimní kampani
- Zveřejněno 5. 3. 2015 10:54
Ke konci února byla ukončena mediální kampaň zaměřená na propagaci produktu zimní dovolené v Orlických horách. Jako hlavní slogan celé kampaně byl používán "Orlické hory - když je mi zima", který byl společně s webovým portálem jednotícím prvkem celé kampaně.
Struktura kampaně:
- Workshop pro poskytovatele službe - říjen 2014
- Vydání zimních turistických novin
- Spuštění www.kdyzjemizima.cz - prosinec 2014
- Prokliková kampaň (www.atlasceska.cz, www.tipnavylet.cz, www.vyletnik.cz) - prosinec 2014/leden 2014
- Tištěná kampaň v denících Metro - prosinec 2014
- Fam trip pro cestovní kanceláře a média - leden 2014
- Kampaň v brněnských tramvajích - leden 2014
- Kampaň v pražském metru - leden 2014
- Prokliková kampaň na turistika.cz - únor 2014
- Kampaň na TV Óčko Express - únor 2014
- Kampaň na rádiích Expess, Černá hora a Kiss Hády - únor 2014
- Kampaň v hradeckém a pradubickém kině Cinestra - únor 2014
Celková hodnota kampaně: cca 700 tis. Kč
Během dvou a půl měsíce navštívilo webovou stránku www.kdyzjemizima.cz přes 23 tis. návštěvníků primárně z oblastí Praha a okolí, Brno a okolí, Ostrava, Bratislava, Olomouc, Plzeň, Zlín, Hradec Králové, Strakonice a České Budějovice. Největší návštěvnosti se těšily stránky s přehledem lyžařských středisek, kalendář akcí a tipy pro volný čas. Důležitým výstupem kampaně bude také zpětná vazba od médií, kterou zveřejníme koncem března.