Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Projekt „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343 byl realizován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod v období od 22.7.2014 do 31.8.2015, s finančním ukončením k 15.9.2015. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti.

Výstupem tohoto projektu byly 3 marketingové produkty zaměřené na různé cílové skupiny, s různou obsahovou náplní jednotlivých témat roku. První cílovou skupinou byly ženy jako hlavní organizátorky výletů a dovolených a téma „Ženy regionu“ (2014), druhou byli milovníci zimy na horách, a to jak lyžaři, tak nelyžaři, a téma „Apres ski“ (2014-2015), a třetí cílovou skupinou byly cykloturistické rodiny s dětmi a téma „Rodinná dovolená kolách“ (2015).

V rámci udržitelnosti projektu jsou dále tato témata rozvíjena a komunikována. Probíhají další navazující aktivity, je udržován kontakt s médii, dalšími subjekty cestovního ruchu a hlavními aktéry v území. Komunikují se zároveň nová témata, která rozvíjí marketing destinačního managementu, zejména pak s ohledem na hlavní národní a krajská marketingová témata daného roku.

V Orlických horách a Podorlicku se tentokrát zaměřili na ženy!

Orlické hory a Podorlicko mají často přívlastky jako milé, laskavé, tiché, nedotčené, krásné, ale jsou také plné emocí. Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko proto tentokrát svou kampaň zaměřila na éteričtější část lidstva - na ženy.

Krásná díky Orlickým horám

„Se ženami je spojena krása, role matky i kuchařský um, ale většina žen také iniciuje a organizuje volný čas celé rodiny, ženy plánují rodinné výlety a dovolené, vybírají vhodná místa, kde se zabaví a vzdělají jejich děti, hledají odpočinek a příležitosti, kde načerpat energii do dalšího dne. Navíc v destinaci má své kořeny hned několik výjimečných ženských osobností a jejich silné životní příběhy“, vysvětluje tematické zaměření letní kampaně Orlických hor a Podorlicka Petra Smrčková, ředitelka destinační společnosti. V tomto duchu byly vydány již tradiční Turistické noviny Orlické hory a Podorlicko, které jsou plné osvědčených tipů na výlety a rad, jak a kde si u nás odpočinout, včetně řady zajímavých příběhů, ale také další ze série destinací pořádaných presstripů.

Předposlední červnový víkend tak patřil opět médiím a cestovním kancelářím. Famtrip s názvem Krásná díky Orlickým horám aneb zaměřeno na ženy představil tentokrát malebný kraj Podorlicka. Zázemí poskytl špičkový Hotel Havel v Rychnově nad Kněžnou, kde právě probíhaly již tradiční Gastroslavnosti Dobromily Rettigové, které jsou poctou této výjimečné ženy, neboť právě zde paní Dobromila dokončila svoji slavnou Domácí kuchařku. Pokrmy dle receptů paní Dobromily najdete standardně v jídelníčku Hotelu Havel, který ctí na špičkové úrovni estetické i kulinářské zásady přípravy a podávání pokrmů, v minulosti tolik prosazované právě touto výjimečnou ženou. Další zastávkou byla světově proslulá Vamberecká krajka a originální móda Orlických hor. Více než 400letou tradici uvedlo nově otevřené Muzeum krajky a současnou výrobu, stále nová a nádherná díla vambereckých krajkářek, pak exkurze ve Vamberecké krajce CZ s.r.o. s prodejní galerií. Letošní kolekci luxusních šatů, šperků a módních doplňků pod názvem Bonheure představila módní přehlídka včetně ohnivých šatů Miss world 2006 Taťány Kuchařové, rodačky z nedalekého Opočna, ve kterých reprezentovala Českou republiku a Vambereckou krajku na Expo v Šanghaji v roce 2010. Velký obdiv patřil také světovému unikátu, obřímu krajkovanému závěsu Vamberecké duhy, který je zanesen i v Guinessově knize rekordů.

  

Číst dál...

Pozvánka na fam trip do Orlických hor a Podorlicka

Aktivita je realizována v rámci projektu „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“ reg.číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343, který je financován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod

Veřejná výzva pro poskytovatele služeb - projekt "Téma roku Orlických hor a Podorlicka“

V rámci projektu „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“ si dovolujeme oslovit vás, poskytovatele služeb v oblasti cestovního ruchu, s možností zapojit se do marketingové kampaně. 

Hlavním cílem projektu je vytvořit a uvést na trh nové nosné programy a produkty cestovního ruchu destinace Orlické hory a Podorlicko pro roky 2014 – 2015 a to prostřednictvím propagačních aktivit, ve kterých budou definována jednotlivá témata roku pro region Orlické hory a Podorlicko.

Jedná se o 3 témata: 

  • Ženy regionu
  • Apress ski
  • Rodinná dovolená na kolách.

Jednotlivá témata budou veřejnosti představena prostřednictvím kampaní v metru v Praze, tramvajích v Brně, v rádiích, na internetu, v kinech, v časopisech a novinách. Součástí projektu jsou i setkání a workshopy pro zainteresované subjekty, jakými jsou aktéři cestovního ruchu v regionu či touroperátoři.

Vyzýváme tímto všechny poskytovatele služeb, kteří mají co nabídnout -  zapojte se! Nabízíme kvalitní dlouhodobou spolupráci nad budováním atraktivní, turistické destinace a zajímavých produktů.

Výzva platí také pro aktivní občany a samosprávu obcí. Pokud provozujete turisticky atraktivní nabídku, kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech.

Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko, Rychnov nad Kněžnou, www.dsohp.cz, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , +420 725 921 969.

Aktivita je realizována v rámci projektu „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343, který je financován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod.

                                                                

 

 

 

 

Nová stránka zaměřená na ženy

Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko přichází s novou kampaní zaměřenou na ženy. Ta by měla být spuštěna v červnu letošního roku a podpořena z Regionálního operačního programu NUTS II. SV.

"Celá kampaň bude postavena na nově vzniklé produktové stránce, která z jedné strany bude navazovat na současnou marketingovou kampaň Czechtourism, Česko - země příběhů, z druhé strany by měla soustředit nabídku, která osloví především ženské publikum, ale především by se měla stát zajímavým obchodním artiklem pro poskytovatele služeb cestovního ruchu v Orlických horách a Podorlicku.

Momentálně vybíráme doménu a tvář celé kampaně. Na spolupráci nad designem stránky jsme se v minulém týdnu domluvili s agenturou Front events s.r.o., která dlouhodobě komunikuje Skicentrum v Deštném v Orlických horách. Myslíme si, že nám mohou nabídnout přesně to co hledáme. Umí u příjemce kampaně vzbudit emoce, učí ho si pamatovat značku a produkt a to vše nenásilnou a příjemnou formou.

Téma žen je rozdělené na několik dalších podtémat - krása, gastronomie, dítě, sport, životní příběh a odpočinek. Na stránce bude možné rezervovat ubytování, zakoupit balíčky či zážitky, hledat akce v okolí či plánovat výlety.

Na konci března byly uzavřeny smlouvy o spolupráci se zámky Kostelec nad Orlicí a Potštejn a s Koučink Akademií v Libchavách. Všechny nové partnery vítáme a těšíme se na spolupráci. Dalšími adepty na partnerství jsou např. Penzion Pod Rozhlednou Vrbice, Muzeum řemesel LetohradVamberecká krajka s.r.o. a či Muzeum turistiky, zimních sportů a řemesel v Deštném.

Tito poskytovatelé služeb se zapojí se do připravované kampaně a věříme, že nebudou jediní.

Orlické hory a Podorlicko budou cílit na ženy, přidejte se!

Od června letošního roku spouští destinační společnost Orlické hory a Podorlicko další marketingovou kampaň, která by měla každých 5 měsíců představit turistické veřejnosti nové téma.

Jako první přijde na řadu cílová skupina něžného pohlaví, která je specifická tím, že povětšinou doma rozhoduje o trávení volného času, vybírá místa na výlety, jezdí na ně ve skupinách, strašně ráda si vyměňuje zkušenosti a nakupuje.

Ženám bude region Orlických hor a Podorlicka představen jako místo, kde žily a žijí mnohé zajímavé dámy, které měly a mají vliv na krásné Orlické hory a jejich podhůří.  Můžete se tak těšit na turistické produkty, jako jsou Dobroty paní Dobromily, Příběhy šlechtických rodů a další zajímavé pobídky k návštěvě Orlických hor, putování s princeznou Kačenkou či Orlickou cyklo a inline královnou a mnohé další.

Vyzýváme tímto všechny poskytovatele služeb, kteří mají dámám, ale samozřejmě také dětem, které k životu žen neodmyslitelně patří, co nabídnout -  zapojte se! Neslibujeme nikomu zázraky zdarma, ale nabízíme kvalitní dlouhodobou spolupráci nad budováním atraktivní, turistické destinace a zajímavých produktů. Společně se snažíme přesvědčit české výletníky, že nechtějí jet na dovolenou do zahraničí a že když už zůstanou doma, nechtějí jet na Šumavu nebo do Krkonoš, ale do našich Orlických hor.

Výzva platí také pro aktivní občany a samosprávu obcí. Pokud provozujete turisticky atraktivní nabídku, která by mohla zajímat dámy nebo máte v obci nějaký šikovný dámský spolek, kontaktujte nás.

Osobní schůzky pro více informací sjednávejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , 725 921 969