Členové a novináři
Patero TIC destinace Orlické hory a Podorlicko
- Zveřejněno 20. 12. 2016 12:24
Turista vnímá Orlické hory a Podorlicko (OHP) jako jednu cílovou destinaci bez ohledu na administrativní uspořádání území. Návštěvník očekává, že se v celém území bude setkávat s ucelenou nabídkou a jednotnými prvky, které ho utvrdí, že se správně rozhodl pro místo své dovolené. Vnímá, že destinace je silná a nabízí mu společným úsilím to nejlepší. Poskytovatelům služeb a TIC jednotné vystupování pod značkou OHP zajistí více klientů, které si uvnitř destinace budou TIC posílat, díky sjednocené prezentaci, jednotnému vizuálnímu stylu a znalosti společné produktové nabídky destinace.
❶ Souhlasím s tím, že je potřeba propagovat a aktivně nabízet destinaci Orlické hory a Podorlicko, především proto, že jsem její součástí. Společné prezentaci tak věnuji dostatečný prostor v rámci mého TIC.
- Vyhradil jsem jednotné prezentaci Orlických hor a Podorlicka dostatečný prostor v rámci mého infocentra, včetně loga a odkazu na hlavní turistický portál destinace mojerorlickehory.cz i na webu TIC
- Mám v nabídce jednotné propagační materiály destinace OHP a vím, koho kontaktuji v případě, že mi propagační materiály dojdou
- Znám produktovou nabídku destinace OHP, spolupracuji s managementem DS OHP a ostatními TIC OHP
❷ Moje infocentrum má splněny všechny další předpoklady pro prezentaci destinace.
- Informace o nabídce našeho města a okolí jsou na webových stránkách destinace aktuální
- Vím, jak zadávat data na turistický portál destinace www.mojeorlickehory.cz
- Prověřil jsem, zda si nemohu svou práci ulehčit exportem dat
- Pravidelně dostávám informace o činnosti destinační společnosti (newsletter 6x ročně)
- Pravidelně sleduji aktuality v nabídce destinace (mojeorlickehory.cz / dsohp.cz)
- Prověřil jsem možnosti, zda mohu v rámci nabídky poskytnout zajímavý bonus pro návštěvníka
❸ Návštěvníkům infocentra kromě vyřízení jejich požadavku aktivně nabízím jak propagační materiály, tak tzv. „prodejní sortiment“ (např. Průvodce destinace Orlických hor a Podorlicka)
❹ Vedu průběžné statistiky návštěvnosti a eviduji zpětné vazby k nabídce a službám v destinaci.
- Mám k dispozici alespoň čtvrtletní statistiku návštěvnosti
- Vím, jak pracovat se stížnostmi, připomínkami i podněty, na koho se obracet
❺ Jsem aktivní v profesních organizacích a pravidelně se vzdělávám.
- Účastním se pravidelných setkání TIC v rámci destinace OHP (workshopy, semináře aj.)
- Znám nabídku certifikací informačního centra (ATIC a ČSKS ) zhodnotil jsem jejich přínos
- Průběžně vyhledávám a prověřuji možnosti vzdělávání pro kolektiv v informačním centru