Patero TIC destinace Orlické hory a Podorlicko

Turista vnímá Orlické hory a Podorlicko (OHP) jako jednu cílovou destinaci bez ohledu na administrativní uspořádání území. Návštěvník očekává, že se v celém území bude setkávat s ucelenou nabídkou a jednotnými prvky, které ho utvrdí, že se správně rozhodl pro místo své dovolené. Vnímá, že destinace je silná a nabízí mu společným úsilím to nejlepší. Poskytovatelům služeb a TIC jednotné vystupování pod značkou OHP zajistí více klientů, které si uvnitř destinace budou TIC posílat, díky sjednocené prezentaci, jednotnému vizuálnímu stylu a znalosti společné produktové nabídky destinace.

 

❶  Souhlasím s tím, že je potřeba propagovat a aktivně nabízet destinaci Orlické hory a Podorlicko, především proto, že jsem její součástí. Společné prezentaci tak věnuji dostatečný prostor v rámci mého TIC.

  • Vyhradil jsem jednotné prezentaci Orlických hor a Podorlicka dostatečný prostor v rámci mého infocentra, včetně loga a odkazu na hlavní turistický portál destinace mojerorlickehory.cz i na webu TIC
  • Mám v nabídce jednotné propagační materiály destinace OHP a vím, koho kontaktuji v případě, že mi propagační materiály dojdou
  • Znám produktovou nabídku destinace OHP, spolupracuji s managementem DS OHP a ostatními TIC OHP

 

 Moje infocentrum má splněny všechny další předpoklady pro prezentaci destinace.

  • Informace o nabídce našeho města a okolí jsou na webových stránkách destinace aktuální
  • Vím, jak zadávat data na turistický portál destinace www.mojeorlickehory.cz
  • Prověřil jsem, zda si nemohu svou práci ulehčit exportem dat
  • Pravidelně dostávám informace o činnosti destinační společnosti (newsletter 6x ročně)
  • Pravidelně sleduji aktuality v nabídce destinace (mojeorlickehory.cz / dsohp.cz)
  • Prověřil jsem možnosti, zda mohu v rámci nabídky poskytnout zajímavý bonus pro návštěvníka

 

 Návštěvníkům infocentra kromě vyřízení jejich požadavku aktivně nabízím jak propagační materiály, tak tzv. „prodejní sortiment“        (např. Průvodce destinace Orlických hor a Podorlicka)

 

  Vedu průběžné statistiky návštěvnosti a eviduji zpětné vazby k nabídce a službám v destinaci.

  • Mám k dispozici alespoň čtvrtletní statistiku návštěvnosti
  • Vím, jak pracovat se stížnostmi, připomínkami i podněty, na koho se obracet

 

  Jsem aktivní v profesních organizacích a pravidelně se vzdělávám.

  • Účastním se pravidelných setkání TIC v rámci destinace OHP (workshopy, semináře aj.)
  • Znám nabídku certifikací informačního centra (ATIC a ČSKS ) zhodnotil jsem jejich přínos
  • Průběžně vyhledávám a prověřuji možnosti vzdělávání pro kolektiv v informačním centru