Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Projekt „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343 byl realizován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod v období od 22.7.2014 do 31.8.2015, s finančním ukončením k 15.9.2015. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti.

Výstupem tohoto projektu byly 3 marketingové produkty zaměřené na různé cílové skupiny, s různou obsahovou náplní jednotlivých témat roku. První cílovou skupinou byly ženy jako hlavní organizátorky výletů a dovolených a téma „Ženy regionu“ (2014), druhou byli milovníci zimy na horách, a to jak lyžaři, tak nelyžaři, a téma „Apres ski“ (2014-2015), a třetí cílovou skupinou byly cykloturistické rodiny s dětmi a téma „Rodinná dovolená kolách“ (2015).

V rámci udržitelnosti projektu jsou dále tato témata rozvíjena a komunikována. Probíhají další navazující aktivity, je udržován kontakt s médii, dalšími subjekty cestovního ruchu a hlavními aktéry v území. Komunikují se zároveň nová témata, která rozvíjí marketing destinačního managementu, zejména pak s ohledem na hlavní národní a krajská marketingová témata daného roku.

Než začne advent

Ještě než nám začne čas adventu, destinace Orlické hory a Podorlicko vám přináší několik prvotřídních podzimních tipů!

Návštěvu tohoto regionu můžete spojit s některou ze zdejších tradičních akcí i kulinářským zážitkem.

K podzimu neodmyslitelně patří hony, s nimi spojené oslavy svatého Huberta a zvěřinová hodování, výlovy rybníků, Svatomartinská posvícení a košty mladého vína. Zdejší restaurace, hotely i penziony připravili lákavé nabídky, speciální menu a víkendové gastroakce. Nechte se inspirovat…

 

* Tradice nejen na talíři: Deštné v Orl.horách

* Tipy – špičková gastronomie a gurmánská menu

*  Návrat do kuchyně našich předků – nejen za recepty slavné M.D.Rettigové

*  Do Sudet na oslavy svatého Huberta  - Svatohubertské slavnosti v Neratově

*  Regionální specialita: Co takhle dát si jabkance? – Jabkancová pouť 2014

 

Kompletní znění tiskové zprávy naleznete zde:

Famtrip Krásná díky Orlickým horám aneb zaměřeno na ŽENY, 21.-22.6.2014

Koncem června 2014 proběhl další ze série press tripů pořádaných pod hlavičkou destinační společnosti Orlické hory a Podorlicko. Zástupci médií i cestovních kanceláří z Čech, Moravy i Slovenska tentokrát navštívili region Rychnovska.

Hlavním tématem letní kampaně byly ženy, neboť právě ony jsou v naprosté většině organizátorkami volného času celé rodiny. Představena byla stávající nabídka, novinky letní sezóny, exkluzivní produkty i plánované aktivity. Zpětná vazba v médiích je součástí přiloženého Reportu.

Fotogalerie foto

Seminář "Orlické hory - když je mi zima"

Workshop zaměřený na tvorbu produktu „Orlické hory – když je mi zima“

Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko si vás dovoluje pozvat na pracovně informační workshop k marketingové kampani „Téma roku Orlických hor a Podorlicka.“

V létě jsme se zabývali cestováním žen a rodin s dětmi, nyní však přichází zima a my všichni víme, že jsou to právě zasněžené kopce, které k nám lákají nejvíce návštěvníků. Co ale dělat, když už je mi na kopci zima? O tom a o dalších aspektech zimního turismu budeme společně diskutovat.

Datum a místo konání: 30. 10. 2014 v 10 hod., Hotel Alfa Resort Deštné v Orlických horách

A co se dozvíte?

  • Co je to Apres ski a co všechno do něj můžeme zařadit
  • Co můžeme v Orlických horách a podhůří dělat, pokud počasí v zimě nepřeje
  • Jakým způsobem mohu nabídnout své služby návštěvníkům
  • Jak využít potenciál zimních akcí k nalákání návštěvníka
  • Co je společný marketing destinace a proč stavět značku dopředu
  • Praktická část – tvorba produktu „Orlické hory – když je mi zima“

Účast prosím potvrďte vzhledem k omezené kapacitě nejpozději do 27. 10. 2014 na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , tel.: +420 725 921 969.

Tato aktivita je součástí projektu „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, registrační číslo: CZ.1.13/3.2.00/37.01343, který je podpořen z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod

Orlické hory – když je mi zima!

Téma roku Orlických hor a Podorlicka, to je nejnovější marketingový projekt destinační společnosti Orlické hory a Podorlicko. V létě jsme měli možnost vidět jeho první část, ve které bylo komunikováno téma Krásná díky Orlickým horám, zaměřené především na ženy. V rámci kampaně vznikla image microsite www.krasnadikyhoram.cz, která může být díky rubrikám „S dítětem“ a „Kde odložit muže“ inspirací pro celou rodinu. Celá kampaň pak s mírnou nadsázkou, vtipem a netradičním způsobem prezentuje tradiční, milou a rozmanitou nabídku destinace Orlické hory a Podorlicko.

Nyní se však blíží zima a právě zasněžené kopce lákají do Orlických hor nejvíce návštěvníků. Co ale můžete dělat v Orlických horách a podhůří, když už vám je na kopci zima nebo když nám počasí v zimě nepřeje? „Orlické hory – když je mi zima“ bude další velké téma v pokračující kampani, kterou destinační společnost Orlické hory a Podorlicko chystá na období prosinec - březen a vy se máte určitě na co těšit. Od prosince 2014 se můžete těšit na www.kdyzjemizima.cz

Tato aktivita je součástí projektu „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, registrační číslo: CZ.1.13/3.2.00/37.01343, který je podpořen z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod

Proběhla konference Krásná díky Orlickým horám

Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko by ráda poděkovala všem účastníkům a řečníkům konference Krásná díky Orlickým horám, která proběhla dne 19. 9. 2014 v hotelu Panorama v Rychnově nad Kněžnou. Zhruba 35 účastníků vyslechlo na 10 příspěvků zajímavých osobností a projektů, které se týkají volného času a cestování žen a rodin s dětmi.

Více na www.krasnadikyhoram.cz

/