Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Projekt „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343 byl realizován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod v období od 22.7.2014 do 31.8.2015, s finančním ukončením k 15.9.2015. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti.

Výstupem tohoto projektu byly 3 marketingové produkty zaměřené na různé cílové skupiny, s různou obsahovou náplní jednotlivých témat roku. První cílovou skupinou byly ženy jako hlavní organizátorky výletů a dovolených a téma „Ženy regionu“ (2014), druhou byli milovníci zimy na horách, a to jak lyžaři, tak nelyžaři, a téma „Apres ski“ (2014-2015), a třetí cílovou skupinou byly cykloturistické rodiny s dětmi a téma „Rodinná dovolená kolách“ (2015).

V rámci udržitelnosti projektu jsou dále tato témata rozvíjena a komunikována. Probíhají další navazující aktivity, je udržován kontakt s médii, dalšími subjekty cestovního ruchu a hlavními aktéry v území. Komunikují se zároveň nová témata, která rozvíjí marketing destinačního managementu, zejména pak s ohledem na hlavní národní a krajská marketingová témata daného roku.

Závěrečné informace k zimní kampani

Ke konci února byla ukončena mediální kampaň zaměřená na propagaci produktu zimní dovolené v Orlických horách. Jako hlavní slogan celé kampaně byl používán "Orlické hory - když je mi zima", který byl společně s webovým portálem jednotícím prvkem celé kampaně.

Struktura kampaně:

  • Workshop pro poskytovatele službe - říjen 2014
  • Vydání zimních turistických novin
  • Spuštění www.kdyzjemizima.cz - prosinec 2014
  • Prokliková kampaň (www.atlasceska.cz, www.tipnavylet.cz, www.vyletnik.cz) - prosinec 2014/leden 2014
  • Tištěná kampaň v denících Metro - prosinec 2014
  • Fam trip pro cestovní kanceláře a média - leden 2014
  • Kampaň v brněnských tramvajích - leden 2014
  • Kampaň v pražském metru - leden 2014
  • Prokliková kampaň na turistika.cz - únor 2014
  • Kampaň na TV Óčko Express - únor 2014
  • Kampaň na rádiích Expess, Černá hora a Kiss Hády - únor 2014
  • Kampaň v hradeckém a pradubickém kině Cinestra - únor 2014

Celková hodnota kampaně: cca 700 tis. Kč

Během dvou a půl měsíce navštívilo webovou stránku www.kdyzjemizima.cz přes 23 tis. návštěvníků primárně z oblastí Praha a okolí, Brno a okolí, Ostrava, Bratislava, Olomouc, Plzeň, Zlín, Hradec Králové, Strakonice a České Budějovice. Největší návštěvnosti se těšily stránky s přehledem lyžařských středisek, kalendář akcí a tipy pro volný čas. Důležitým výstupem kampaně bude také zpětná vazba od médií, kterou zveřejníme koncem března.

 

 

Proběhla další kampaň v rádiích

Během února proběhla již druhá vlna audio kampaně na rádiích Expess, Černá hora a Kiss Hády.

V únoru v Cinestarech !

Podívejte se na nový videospot, který běžel v únoru v hradeckém a pardubickém Cinestaru.

http://www.kdyzjemizima.cz/videospot/

Orlické hory na Óčko Expres

Ve dnech 11. - 28. února 2015 probíhá reklamní kampaň v rámci spolupráce s TV Óčko Expres. V těchto dnech budou moct diváci Óčko TV shlédnout připravený zimní kinospot, případně navštívit web www.kdyzjemizima.cz prostřednictvím proklikové kampaně.

Kampaň v brněnských tramvajích a pražském metru

Během měsíce ledna proběhly kampaně v MHD, a tedy v 50 stanicích metra v Praze a v 75 linkách brněnských tramvají.

 

 

Orlické hory a Podorlicko oslovují milovníky zimy na horách!

Orlické hory hostily tentokrát zástupce celostátních médií a cestovních kanceláří druhý lednový víkend. Zimní famtrip pod názvem „ORLICKÉ HORY – KDYŽ JE MI ZIMA“ se nesl v duchu kampaně a soustředil se především na komunikaci doprovodných aktivit ve stylu „aprés-ski“. Trip představil jedno z nejvýznamnějších horských lyžařských středisek – Deštné v Orlických horách, které díky spektru služeb skvěle reprezentovalo komplexní zimní nabídku této destinace pro lyžaře i nelyžaře, a to i když se pokazí počasí. Nepřízeň počasí, která účastníky tripu bohužel zastihla, tak dokonale prověřila a potvrdila kvalitní alternativní nabídku.

Orlické hory jsou ideální pro rodinné pobyty a s ohledem na prioritní cílovou skupinu byl koncipován i program tripu, a to včetně typu ubytování. Účastníci měli možnost prohlídky hned dvou zapojených ubytovacích objektů, neboť zázemí poskytly stylový Penzion Kozí Chlívek v centru Deštného a hotelový komplex Alfa Resortu na jeho okraji, který zároveň představil letošní novinku s možností ubytování v apartmánových chatách, ideálních právě pro pobyty rodin s dětmi díky naprostému soukromí a dosahu hotelových služeb.

V rámci inspirativního pobytu měli všichni možnost vyzkoušet si kromě sjezdového lyžování ve Skicentru Deštném, také zdejší fenomén běžeckého lyžování a hřebenových túr s instruktorským doprovodem. Páteční odpoledne patřilo především aktivitám na sněhu včetně netradičních zážitků pod hlavičkou Adventure půjčovny POHL Sportu, jako byly jízdy na sněžných skútrech, zimních čtyřkolkách nebo dobových rohačkách. Nejen po sportovním výkonu byly žádoucí různé wellness procedury, například relaxace ve venkovní vyhřívané kádi, sauna, masáže, plavání v bazénu nebo aromakoupele v dřevěné vaně. Zpestřením pro mnohé byla návštěva Ateliéru zvonaře a hrnčířky, kde se zaposlouchali do tónů unikátní zvonkohry, dozvěděli se zajímavosti o zvonařském řemesle nebo si v rámci kreativního workshopu vlastnoručně vyrobili jen tu svoji rolničku anebo pomalovali keramiku, která jim zůstala jako vzpomínka na pobyt v Orlických horách.

Orlické hory jsou rovněž baštou mushingu, a to především díky tradičnímu závodu Šediváčkova longu, který se koná vždy koncem ledna přímo v Deštném. Ochutnávka tohoto zážitku tak nemohla chybět! Druhý den tripu tedy zahájily jízdy se psím spřežením, a to v gesci Týmu saňových psů ORLICE, který účastníky seznámil mimo jiné i s prací musherů. Další zastávkou bylo Skicentrum Deštné, kde právě probíhal opening nového snowparku. Vlastní představení nabídky střediska vč. nového aprésového občerstvení přímo pod sjezdovkou, prestižních akcí i plánovaných aktivit, tak doplnily exkluzivní skoky místních freestylistů.

Konec tripu uzavírala návštěva nedaleké Rokytnice v Orlických horách. Společný oběd byl jak jinak než v jednom z původních roubených měšťanských domů, a to v Penzionu Rampušák, který je díky vyhlášené kuchyni i horskému interiéru oblíbenou zastávkou turistů a běžkařů. Jako již poslední zastávka tripu následovala prohlídka místního interaktivního Muzea Orlických hor – Sýpka. Všechny oslovilo jak originální řešení prostor a atraktivní expozice, tak řada interaktivních prvků a řemeslné dílničky. Tou pravou tečkou na konec byl kreativní workshop pod odborným vedením samotného mistra řemesla, pana brašnáře Ladislava Hemrlíka, jehož řemeslnou dílnu najdeme nedaleko muzea. Všechny zaujalo nejen vlastní povídání o řemeslu, ukázky kůží, ale nadšení panovalo také při vlastní rukodělné práci. Jako další vzpomínku na inspirativní víkend v Orlických horách si tak většina účastníků odvezla také vlastnoručně vyrobenou originální peněženku.